سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

افراسیابی, مینا, مشبکی, اصغر, منصوری, فرشته. (1399). بررسی تاثیر استفاده از تبلیغات پنهان بر قصد خرید مشتریان مبتنی بر نقش تعدیل گری متغیر جمعیت شناختی جنسیت و متغیر شهرت برند. , 15(11), 86-103. doi: 10.22070/15.11.86
مینا افراسیابی; اصغر مشبکی; فرشته منصوری. "بررسی تاثیر استفاده از تبلیغات پنهان بر قصد خرید مشتریان مبتنی بر نقش تعدیل گری متغیر جمعیت شناختی جنسیت و متغیر شهرت برند". , 15, 11, 1399, 86-103. doi: 10.22070/15.11.86
افراسیابی, مینا, مشبکی, اصغر, منصوری, فرشته. (1399). 'بررسی تاثیر استفاده از تبلیغات پنهان بر قصد خرید مشتریان مبتنی بر نقش تعدیل گری متغیر جمعیت شناختی جنسیت و متغیر شهرت برند', , 15(11), pp. 86-103. doi: 10.22070/15.11.86
افراسیابی, مینا, مشبکی, اصغر, منصوری, فرشته. بررسی تاثیر استفاده از تبلیغات پنهان بر قصد خرید مشتریان مبتنی بر نقش تعدیل گری متغیر جمعیت شناختی جنسیت و متغیر شهرت برند. , 1399; 15(11): 86-103. doi: 10.22070/15.11.86