سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

حسینی, ابوالحسن, شیرخدایی, میثم, نامور, مائده. (1399). بررسی تاثیرتاکتیک‌های بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری رفتاری با نقش واسطه قدرشناسی مشتری (مورد مطالعه: اعضای باشگاه مشتریان چرم مشهد). , 15(11), 54-71. doi: 10.22070/15.11.54
ابوالحسن حسینی; میثم شیرخدایی; مائده نامور. "بررسی تاثیرتاکتیک‌های بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری رفتاری با نقش واسطه قدرشناسی مشتری (مورد مطالعه: اعضای باشگاه مشتریان چرم مشهد)". , 15, 11, 1399, 54-71. doi: 10.22070/15.11.54
حسینی, ابوالحسن, شیرخدایی, میثم, نامور, مائده. (1399). 'بررسی تاثیرتاکتیک‌های بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری رفتاری با نقش واسطه قدرشناسی مشتری (مورد مطالعه: اعضای باشگاه مشتریان چرم مشهد)', , 15(11), pp. 54-71. doi: 10.22070/15.11.54
حسینی, ابوالحسن, شیرخدایی, میثم, نامور, مائده. بررسی تاثیرتاکتیک‌های بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری رفتاری با نقش واسطه قدرشناسی مشتری (مورد مطالعه: اعضای باشگاه مشتریان چرم مشهد). , 1399; 15(11): 54-71. doi: 10.22070/15.11.54