سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

خاکی, مریم, کرمپور, عبدالحسین. (1399). تأثیر ویژگی‌های روانشناختی مشتریان بر دسته بندی و انتخاب برند به کمک رویکرد بیزین. , 15(11), 20-35. doi: 10.22070/15.11.20
مریم خاکی; عبدالحسین کرمپور. "تأثیر ویژگی‌های روانشناختی مشتریان بر دسته بندی و انتخاب برند به کمک رویکرد بیزین". , 15, 11, 1399, 20-35. doi: 10.22070/15.11.20
خاکی, مریم, کرمپور, عبدالحسین. (1399). 'تأثیر ویژگی‌های روانشناختی مشتریان بر دسته بندی و انتخاب برند به کمک رویکرد بیزین', , 15(11), pp. 20-35. doi: 10.22070/15.11.20
خاکی, مریم, کرمپور, عبدالحسین. تأثیر ویژگی‌های روانشناختی مشتریان بر دسته بندی و انتخاب برند به کمک رویکرد بیزین. , 1399; 15(11): 20-35. doi: 10.22070/15.11.20