سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

رنجبریان, بهرام, شفیعی, مرتضی, معینی, حسین. (1399). تأثیر وجهه سازمان و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری (رستوران‌ها در شهر اصفهان). , 8(44), 327-338.
بهرام رنجبریان; مرتضی شفیعی; حسین معینی. "تأثیر وجهه سازمان و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری (رستوران‌ها در شهر اصفهان)". , 8, 44, 1399, 327-338.
رنجبریان, بهرام, شفیعی, مرتضی, معینی, حسین. (1399). 'تأثیر وجهه سازمان و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری (رستوران‌ها در شهر اصفهان)', , 8(44), pp. 327-338.
رنجبریان, بهرام, شفیعی, مرتضی, معینی, حسین. تأثیر وجهه سازمان و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری (رستوران‌ها در شهر اصفهان). , 1399; 8(44): 327-338.