سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شاهد

فیض, داود, میرمحمدی, سید محمد, ایزدخواه, محمد مهدی. (1399). طراحی و ارائه‌ی مدل برندسازی ملی ایران با استفاده از نظریه مبنایی و مدل-سازی ساختاری تفسیری(ISM). , 14(10), 79-98. doi: 10.22070/14.10.79
داود فیض; سید محمد میرمحمدی; محمد مهدی ایزدخواه. "طراحی و ارائه‌ی مدل برندسازی ملی ایران با استفاده از نظریه مبنایی و مدل-سازی ساختاری تفسیری(ISM)". , 14, 10, 1399, 79-98. doi: 10.22070/14.10.79
فیض, داود, میرمحمدی, سید محمد, ایزدخواه, محمد مهدی. (1399). 'طراحی و ارائه‌ی مدل برندسازی ملی ایران با استفاده از نظریه مبنایی و مدل-سازی ساختاری تفسیری(ISM)', , 14(10), pp. 79-98. doi: 10.22070/14.10.79
فیض, داود, میرمحمدی, سید محمد, ایزدخواه, محمد مهدی. طراحی و ارائه‌ی مدل برندسازی ملی ایران با استفاده از نظریه مبنایی و مدل-سازی ساختاری تفسیری(ISM). , 1399; 14(10): 79-98. doi: 10.22070/14.10.79